Як розпізнати фарбований автомобіль

  • У пошуках автомобіля для придбання покупець стикається з тисячами оголошень, у кожному з яких прописано: «не битий, не фарбований». Чи важливі ці факти і чи можна їм вірити? Якщо з “не битий” все зрозуміло відразу, то чим погане фарбування авто? Справа в тому, що в переважній більшості випадків за допомогою нового фарбування власники намагаються приховати непривабливий стан автомобіля після ДТП. Транспортний засіб, що потрапив в аварію, виглядає вже зовсім не як новий, а щоб продати його вигідно такий вигляд точно не підходить. Залишається лише підлатати нашвидкуруч неполадки і пофарбувати кузов, приховавши подряпини, сколи, сліди рихтування.

    Як перевірити, чи фарбована машина чи ні? Важливо розуміти, що зовсім не обов’язково буде забарвлений весь кузов. Навіть фарбування однієї деталі або її частини має викликати сумніви у благонадійності та правдивості продавця.

    Як визначити, чи фарбована машина

  • Досягти ідеального стану лакофарбового покриття, яке надійно захистить автомобіль від корозії, можна лише за первісного фарбування в заводських умовах. Навіть використання спеціальних фарб, роботи фахівців та проведення фарбування в камері не приведуть до такого результату. Цей факт може стати неприємним для продавців, які прагнуть приховати справжній стан авто, що продається, але позитивним – для потенційних покупців, яких дефекти лакофарбового покриття можуть наштовхнути на роздуми.

    Перевірка за допомогою норм товщини фарби на авто

Як же дізнатися, чи фарбований повторно кузов машини чи якісь її частини? Один із способів діагностики – за допомогою спеціального приладу для вимірювання товщини лакофарбового покриття (товщиноміру). Цей пристрій дозволяє виміряти товщину фарбування в різних частинах авто. Вартість товщиноміра доступна і купити такий прилад можна для особистого користування, особливо якщо ви плануєте ретельно вибирати авто і не прагнете потрапити на обман шахраїв. Перевірка авто на фарбування проводиться так:

  • увімкніть прилад і по черзі підносите його до різних частин кузова; всі отримані дані фіксуйте на екрані пристрою;
  • порівняйте отриману інформацію з даними, розміщеними у спеціальних таблицях (їх можна знайти в Мережі) – у них вказані величини, що відображають заводську товщину шару фарби для різних транспортних засобів;
  • враховуйте допустиму похибку, яка становить 10 мкм (якщо збільшення більше – швидше за все, було проведено ремонт із фарбуванням);
  • прилад зчитує товщину фарби разом із шаром шпаклівки, тому на відреставрованих ділянках товщина покриття може становити досить великі цифри;
  • після того, як ви отримаєте підтверджену приладом інформацію, можна продовжити обговорення покупки або аргументовано відмовитись від неї.

За допомогою приладу ви точно визначите, чи було проведено фарбування кузова, шпаклівка під приладом також проявить себе. Робота не вимагатиме великих тимчасових витрат – вам необхідно лише ретельно дослідити авто з пристроєм у руці та знайти норми товщинометра в Інтернеті.

Ще один спосіб перевірити, чи наносилася повторно фарба на авто

Виявити проблему повторного фарбування можна і без використання товщинометра, хоча високих гарантій у цьому випадку ви не отримаєте. Проведіть ретельний візуальний огляд кузова. Перевірка займе більше часу і вимагає від досліджувального автомобіля наявності певних знань. Для визначення наявності зайвого шару фарби варто ознайомитись з декількома ознаками перефарбовування:

  • місця, які були зашпакльовані для перефарбовування, менше блищать, ніж ті, що схильні до заводського забарвлення (їхня дзеркальність також нижча);
  • при розгляді місця забарвлення під кутом (по дотичній) будуть помітні нерівності;
  • виявити неприємності можна щодо простору під багажником, металу під капотом – часто у таких непомітних місцях робота з перефарбовування проводиться менш якісно;
  • заводське фарбування не залишає після себе потік і застиглих крапель фарби;
  • при яскравому освітленні можна побачити різницю у відтінках та якості фарби.
  • Ретельне вивчення кузова та прихованих ділянок металу допоможе заощадити гроші, якщо авто потрапляло у неприємні ситуації та було перефарбоване. Не поспішайте із покупкою – витратите трохи часу на огляд.

    Якщо фарба в порядку – як перевірити чи перефарбоване авто?

Якщо візуальний огляд лакофарбового покриття не приніс негативних результатів – не варто розслаблятися. Перевірте транспортний засіб на непрямі ознаки участі у ДТП. У момент удару машина зазнає великого навантаження, результати якого так чи інакше позначаться на стані «заліза». На що звертати увагу? Важливих моментів кілька:

  • оригінальне скло маркується однаковим кодом – якщо він не збігається або відсутній – скло змінювали (уточніть, чому?);
  • якщо між деталями кузова є проміжки – це може бути свідченням неякісного ремонту;
  • вивчіть гумовий ущільнювач із дверей – при його знятті можуть виявитися потіки фарби, що підтверджують перефарбовування;
  • геометрія кузова може бути порушена через нерівномірно стерті шини;
  • заміна кріплення також може свідчити про ремонт авто після ДТП.
  • Зніміть люк авто – часто саме під ним видно сліди перефарбовування, наприклад залишки фарби на болтах.

    Для визначення проблем авто зверніться до фахівців

  • Якщо ви не впевнені у власних знаннях чи вмінні торгуватися – довіртеся професіоналам. Запропонуйте продавцеві відвідати станцію технічного обслуговування та провести професійну діагностику авто. Фахівці перевірять товщину ЛКП, стан кузова та всіх деталей, оцінять технічний стан авто – його двигуна, гальмівної та ходової систем, а також інші вузли та механізми. Ви отримаєте докладну інформацію про наявні проблеми автомобіля, можливості та приблизну вартість їх усунення.
Залиште заявку і ми з Вами зв'яжемося

Натиснувши кнопку “Відправити” я погоджуюсь на обробку моїх особистих даних на умовах, визначених політикою конфіденціальності.

Замовити дзвінок

Натиснувши кнопку “Відправити” я погоджуюсь на обробку моїх особистих даних на умовах, визначених політикою конфіденціальності.

Підібрати автомобіль

Натиснувши кнопку “Відправити” я погоджуюсь на обробку моїх особистих даних на умовах, визначених політикою конфіденціальності.